هدفون‌های بی‌سیم CMF Buds Pro 2 رسماً معرفی شدند

شرکت CMF هدفون‌های بی‌سیم CMF Buds Pro 2 را با قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و کیس شارژ مجهز به دکمه‌ای هوشمند برای کنترل آسان موسیقی رونمایی کرد.

زیربرند شرکت ناتینگ، یعنی CMF، هدفون‌های بی‌سیم جدید خود موسوم به CMF Buds Pro 2 را رونمایی کرد. این سری از هدفون‌ها برخلاف نسل قبل، به‌صورت جهانی عرضه می‌شوند و بازارهای آمریکا، انگلستان، هند و اروپا را هدف قرار داده‌اند.

هدفون CMF Buds Pro 2 مانند نسل قبل در رنگ‌های نارنجی و خاکستری تیره و خاکستری روشن و رنگ جدید آبی براق دردسترس قرار می‌گیرند. شایان ذکر است که نسخه‌ی پرو این هدفون‌ها از کیس شارژ مجهز به دکمه‌ی هوشمند مشابه CMF Buds معمولی بهره می‌برد که سال گذشته معرفی شد.

این کیس شارژ دکمه‌ی چرخشی برای کنترل صدا دارد و امکان شخصی‌سازی عملکردهایی مانند حالت حذف نویز، پخش موسیقی، جابه‌جایی بین آهنگ‌ها، فعال‌سازی دستیار صوتی، پاسخ به تماس یا پایان تماس، بی‌صدا کردن میکروفون و تغییر حالت تأخیر پایین را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند برای جلوگیری از لمس‌های ناخواسته، دکمه را به‌طور دائم غیرفعال و تمامی تنظیمات را ازطریق برنامه‌ی Nothing X مدیریت کنند.

هدفون‌ CMF Buds Pro 2 از درایور دوگانه با یک ووفر ۱۱ میلی‌متری و یک توییتر ۶ میلی‌متری بهره می‌برد. این هدفون‌ها از قابلیت حذف نویز فعال هیبریدی و حالت شفافیت (Transparency Mode) پشتیبانی می‌کنند و گواهی صوتی Hi-Res با توانایی صدای فضایی (Spatial Audio) را نیز دریافت کرده‌اند.

ناگفته نماند که عملکرد باس را می‌توان ازطریق برنامه Nothing X طبق سلیقه‌ی شخصی تنظیم کرد. برای برقراری تماس‌های شفاف، هر ایرباد به سه میکروفون و فناوری Clear Voice Technology 2.0 شرکت ناتینگ برای کاهش نویز صدا در تماس‌ها مجهز شده است.

به‌نقل از گیزموچاینا، در هریک از گوشی‌های این هدفون باتری ۶۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و در کیس آن باتری ۴۶۰ میلی‌آمپر‌ساعتی استفاده شده است. آمار و ارقام رسمی نشان می‌دهند که بسته به تنظیمات حذف نویز و کدگذاری صدا، زمان مکالمه بین ۱۸/۶ تا ۲۵ ساعت (با کیس شارژ) متغیر است.

همچنین، زمان پخش با خاموش‌بودن حذف نویز و کدگذاری AAC به حداکثر ۴۳ ساعت (با کیس شارژ) می‌رسد. قابلیت شارژ سریع با تنها ۱۰ دقیقه شارژ، ۳ ساعت زمان گوش‌دادن (بدون حذف نویز) را فراهم می‌کند که با در‌نظر‌گرفتن کیس شارژ این زمان به ۷ ساعت افزایش می‌یابد. با روشن‌بودن حذف نویز، این اعداد به‌ترتیب به ۱/۸ و ۶ ساعت کاهش می‌یابند.

CMF Buds Pro 2 به‌عنوان گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه در بازار هدفون‌های بی‌سیم مجهز به حذف نویز فعال (TWS) شناخته می‌شود. این محصول اواخر ماه جاری میلادی از‌طریق وب‌سایت رسمی CMF و سایر خرده‌فروشی‌ها با قیمت ۵۹ دلار آمریکا (حدود ۴۳۰ یوان) در بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل