ساعت هوشمند

شرکت ناتینگ از ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2 رونمایی کرد

از زمانی که شرکت ناتینگ سه محصول CMF را به نام‌های Buds Pro ،Watch Pro و شارژر ۶۵ وات GaN معرفی کرد، کمتر از یک سال گذشته است. از آن موقع تا الان، این شرکت گوشی همراه Phone (2a) را عرضه کرده است. حالا، رسما CMF Watch Pro 2 را معرفی کرده که اصلا شبیه به مدل قبلی CMF Watch Pro که از اپل واچ الهام‌گرفته شده بود نیست.

رونمایی شرکت ناتینگ از ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2 - تکفارس

در عوض، ناتینگ ساعت CMF Watch Pro 2 را با در نظر گرفتن یک نمایشگر AMOLED گرد به قطر ۱.۳۲ اینچ طراحی کرده است. برای مقایسه، یک نمایشگر با اندازه متوسط با رزولوشن ۴۶۶ × ۴۶۶ پیکسل، نرخ بروزرسانی ۶۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۶۲۰ نیت خروجی دارد. علاوه بر این، ساعت CMF Watch Pro 2 دارای باتری ۳۰۵ میلی‌آمپر ساعت است که در یک قاب آلومینیومی به ضخامت ۱۳.۶ میلی‌متر قرار گرفته است. در ضمن، این قاب دارای یک تاج دیجیتال است که می‌تواند روشی جایگزین برای مرور منوها و برنامه‌های داخلی باشد.

علاوه بر این، ناتینگ عمر باتری را ۴۶ روز اعلام کرده است، اگرچه این مقدار فقط در حالت ذخیره انرژی در دسترس است. ظاهرا ساعت هوشمند Watch Pro 2 تقریبا ۱۱ روز و با فعال‌سازی GPS تنها ۲۵ ساعت دوام می‌آورد. مسلما یکی از قابلیت‌های جذاب Watch Pro 2، قاب قابل تعویض آن است که به هنگام عرضه در دو نسخه موجود است. برای درک بهتر، شیائومی همین الان این قابلیت را به همراه ساعت Watch S3 ارائه می‌دهد.

ناتینگ قیمت Watch Pro 2 را تنها ۶۹ یورو تعیین کرده است که با شامل شدن مجموعه لوازم جانبی قاب و بند ساعت، ۱۹ یورو به آن افزوده می‌شود.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا