شرکت دوجی گوشی مقاوم Vmax Plus را معرفی کرد

گوشی مقاوم Vmax Plus دوجی با باتری غول‌پیکر ۲۲,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پردازنده‌ی دیمنسیتی ۷۰۵۰ مدیاتک، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی معرفی شد.

دوجی، شرکت پیش‌گام در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند مقاوم، از عرضه‌ی جدیدترین گوشی هوشمند خود، Vmax Plus، خبر داده است. این گوشی هوشمند با تکیه بر موفقیت نسل قبلی، یعنی V Max، مرزها را بیش‌از‌پیش جابه‌جا می‌کند. Vmax Plus باتری ۲۲,۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی به‌کاررفته در نسل قبلی خود را حفظ کرده است.

گیزچاینا می‌نویسد که این باتری غول‌پیکر با هر بار شارژ ۱,۵۴۰ ساعت روشن می‌ماند. همچنین، با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی و شارژ معکوس OTG، برقراری ارتباط در هر زمان و هر مکانی ساده‌تر از همیشه شده است.

قلب تپنده‌ی Vmax Plus پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای دیمنسیتی 7050 5G است که آن را حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارتقا‌پذیر تا ۲ ترابایت همراهی می‌کند.

در پنل پشتی این گوشی مقاوم، دوربین سه‌گانه‌ی مبتنی‌بر هوش مصنوعی متشکل از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و دوربین دید در شب ۲۰ مگاپیکسلی ساخت سونی و دوربین ۸ مگاپیکسلی عریض و ماکرو تعبیه شده است. در پنل جلویی نیز، Vmax Plus از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی میزبانی می‌کند.

گوشی هوشمند Vmax Plus دوجی از صفحه‌نمایش ۶/۵۸ اینچی FHD+ با نرخ نو‌سازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. این گوشی گواهینامه‌های IP68 و IP69K و MIL-STD-810H را دریافت کرده است تا در سخت‌ترین شرایط نیز مقاومت کند.

از دیگر ویژگی‌های گوشی مقاوم دوجی می‌توان بلندگوهای استریو، پشتیبانی از وای‌فای 6 پرسرعت و سیستم ناوبری دقیق GPS ،‌Beidou ،‌Galileo ،‌Glonass و AGPS اشاره کرد. ابعاد این گوشی هوشمند ۸۳/۱ در ۱۷۸/۵ در ۲۷/۳ میلی‌متر و وزنش ۵۷۰ گرم است. دوجی هنوز قیمت گوشی هوشمند جدیدش را اعلام نکرده است.

خروج از نسخه موبایل