انتشار تصاویر موس جادویی اپل با امکانات منحصر به فرد

تصاویر جدید از پرو موس جادویی اپل که توسط Vincent Lin طراحی و ابداع شده است، اخیرا در Behance منتشر شد.

این تصاویر نشان از طراحی و قابلیت‌های منحصربه‌فرد پرو ماوس اپل دارد، که قرار است همراه با کامپیوتر ورک‌استیشن مک پرو ۲۰۲۲ رونمایی شود.

ممکن است شما از ماوس جادویی اپل استفاده کرده باشید، اما صادقانه بگوییم، اگر امکان تغییر ماوس جادویی را برای Magic Trackpad دارید حتما این کار را انجام دهید چرا که پشیمان نخواهید شد.

ویژگی های منحصر به فرد پرو ماوس جادویی اپل

تصاویر منتشر شده از این ماوس حرفه‌ای نشان می دهد، اپل ارگونومی آن را بهبود بخشیده است. علاوه بر اینکه سیاه است و دارای یک ناحیه فلزی به رنگ خاکستری فضایی است و قابلیت چرخش به دور خود را دارد، یعنی می‌توانیم از آن به هر صورتی چه راست دست باشیم و چه چپ دست، استفاده کنیم.

در تصاویر آمده است که این ماوس دارای یک ناحیه است که کمی فرورفته است و این امر برای تسهیل در کلیک کردن می باشد، که بدیهی است مانند MacBook TrackPad بازخورد واضحی خواهد داشت.

در این گزارش آمده است که یکی از مزایای منحصر به فرد موس جادویی اپل این است که شما می‌توانید همزمان هنگام استفاده از این موس آن را از طریق USB-C شارژ کنید.

این قابلیت از آن جهت منحصر به فرد است که ماوس جادویی فعلی را نمی‌توان از طریق کابل و یا هنگام شارژ متصل کرد، بنابراین هنگام از دست دادن باتری، دستگاه را نیز از دست می‌دهید.

شواهد حاکی از آن است که در این پرو موس جادویی یک نوار کناری با پاسخ لمسی خواهیم داشت که به ما امکان می‌دهد تا هم به عقب و جلو برویم و هم حرکت کنیم. اما نکته این است که متاسفانه این فقط یک رویا است و ما هرگز آن را به صورت زنده فعلا نخواهیم دید.

 

خروج از نسخه موبایل