معرفی کامل صفحه گزارش گیری reports در whmcs

WHMCS به صورت پیشفرض دارای ابزار های گزارش گیری می باشد که قرار است مقداری از این ابزار را خدمت شما معرفی کنیم

WHMCS به صورت پیشفرض دارای ابزار های گزارش گیری می باشد. برخی از گزارشات شامل نمودار گرافیکی از داده های تحلیل شده نیز می باشد. برای صفحه گزارش گیری reports در whmcs از منوی Report بر روی نام هر کدام از گزارشات مورد نظر از لیست باز شده کلیک نمایید.

همانطور که در جریان هستید سیستم whmcs یک سیستم بسیار گسترده و پیشرفته است که می تواند تمام امور یک شرکت هاستینگ را به صورت یکپارچه مدیریت کند، خب مسلما ممکن است شما فروش بسیار بالایی در طول ماه داشته باشید و همچنین تعداد کارمندان زیادی هم داشته باشید و در نتیجه مشتریان بسیار زیادی هم از خدمات شما استفاده می کنند، در پی این امر سیستم whmcs صورتحساب ها و ایمیل های زیادی برای کاربران شما ارسال می کند و تراکنشات زیادی در سیستم شما انجام می شود.

خیلی چیز های دیگر، توسط صفحه گزارش گیری reports در whmcs قادر هستین به تمام این اطلاعات آماری دسترسی داشته باشید تا بتوانید در آینده تصمیم گیری بهتری برای توسعه زیرساخت های شرکت خود انجام دهید، پس در ادامه این آموزش کاربردی با ما همراه باشید.

پیشنهاد ما: آموزش WHMCS

آموزش صفحه گزارش گیری reports در whmcs

راهنمای کامل صفحه گزارش گیری reports در whmcs

گزارشات در WHMCS به دو نوع گزارشات تحلیلی داده ها و در بسیاری از موارد نمودار های گرافیکی از داده ها ی سیستم می باشد. همچنین می توانید گزارشات مورد نظر خود را به صورت سفارشی ایجاد کنید.

در صفحه ی Report گزینه های ذیل را خواهید داشت که هرکدام و کاربرد آن برایتان توضیح داده خواهد شد:

General در صفحه گزارش گیری reports در whmcs (عمومی):

  1. Billing در صفحه گزارش گیری reports در whmcs(صورتحساب ها):
  1. Income (درآمد):
  1. Clients (مشتریان):
  1. Support (پشتیبانی):
  1. Exports (خروجی ها):

در صورتی که این مقاله برای شما مفید واقع شد، شما قادر هستین سایر آموزش های whmcs دانشنامه کیمیاهاست را نیز در لینک زیر مشاهده کنید:

خروج از نسخه موبایل